tabung duit gua

Tuesday 3 July 2012

penjual topap

Assalamualaikum....serius dah lama gua tak tulis blog...nak tulis pun dah rasa ginjal a.k.a janggal...bila dah lama tak menaip nie gua pun jadi tak reti nak tulis panjang-panjang...nak melawak pun dah tak berapa nak reti dah..haha...

ok tujuan gua post entry baru hari nie sebab gua nak bagitau yang gua sekarang dah jadi agent topap atau dalam erti kata yang mudah gua dah jadi penjual topap..karang ada yang tak tau pulak agent tu benda apa..kang lu orang ingat gua nie geng2 perisik pulak..keh3..gua jual topap nie guna  handphone/handset je...

gua bukan apa bila dah jadi agent topap nie at least gua sendiri jugak senang nak topap ..kalau orang lain tak nak beli topap dengan gua pun gua peduli apa..tapi kalau boleh beli la dengan gua...keh3..

so bagi sesiapa yang teringin jugak nak jadi agent topap lu orang boleh klik iklan kt belah kanan blog gua..iklan yang besar gedabak tu ataupun lu orang boleh klik kat SINI...


idea gua kalau nak untung banyak lu orang open table dekat mana2 pasar malam pastu lu orang amek satu kerusi dan jual topap guna handset.....kah3...

p/s : ada sapa2 tak yang berani nak buat camtu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...