tabung duit gua

Monday, 15 August 2011

Penangan Justin Bieber!!

gua rasa lu orang semua mesti kenal justin bieber kan?tak kira la lu orang minat ka lu orang benci ka lu orang rasa nak cepuk dia ka atau ada yang rasa nak cium dia ka  tapi mesti lu orang kenal..kalau lu orang tanya gua pulak gua boleh cakap yang gua tak la minat si justin bieber atau dalam bahasa melayunya kebanyakan orang akan sebut justin bibir...sebab lagi senang nak sebut gua rasa...tapi tak la sampai gua rasa nak termuntah bila tengok muka dia..kiranya gua boleh la jugak layan lagu2 dia kalau tiba2 lagu dia berkumandang kat radio..gua tau sesetengah dari lu orang akan ada yang hempuk atau tendang radio lu orang kalau terdengar dia punya lagu berkumandang..kah3..

hensem tak ketiak gua?

justin bieber nie sebenarnya ada kelompok peminat fanatiknya yang tersendiri...mereka begitu meminati cik bibir nie sampai ada yang terpekik terlolong tanpa sebab yang nyata..gua nak cerita banyak pun malas...lu orang layankan dulu video kat bawah nie..nie la antara aksi peminat2 fanatik dia yang kecewa tak dapat beli tiket nak tengok persembahan cik bibir..

amacam?cukup fanatik tak?kah3..

dah macam orang histeria dah gua tengok....mungkin jugak sebab justin bibir nie la ramai pelajar2 sekolah kat malaysia nie kena histeria..keh3..

dan kat bawah nie pulak gua sertakan satu lagi video peminat justin bieber yang cuba sedaya upaya untuk meniru justin bibir..adakah beliau berjaya?sama2 lu orang saksikan video kat bawah nie..mungkin ada sesetengah dari lu orang penah tengok tapi gua sarankan lu orang tengok sekali lagi untuk kepastian..kah3..

serupa tak macam justin bieber?yang dia cakap english mula2 tu dah ada nampak macam justin bieber dah tapi justin bieber tak dak misai macam dia gua rasa..kah3..nie baru betol2 justin BIBIR..



p/s : tak salah kalau kita nak minat mana2 artis pun tapi berpada2 lah...sekian..wassalam..

3 comments:

akema yazid said...

haha..
aku ni tak fanatik sgt bab2 justin bibir neh.. :P
betoi cakap hg, nak minat artis x salah, tapi biaq bepada2.. :D

akema yazid said...

weh naim..
try buat ni..

DASHBOARD >> SETTING >> COMMENTS >> pastu cari COMMENT MODERATION (pilih ALWAYS)


*maknanya, kalo ada org comment dkt entri hg, comment tu akan naik dkt dashboard hg dulu untuk hg approve. paham?? try ja dulu..

sangkakelubi said...

tq wey..aku buat dh..patut la pyah aku nk kesan comment...haha..igtkn tak sapa yg sudi nk komen..kah3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...