tabung duit gua

Tuesday 9 August 2011

Safee Sali bakal bermain di Bundesliga?

gua cukup excited bila dapat tahu penyerang kebangsaan kita iaitu safee sali bakal bermain di liga jerman iaitu bundesliga..safee sali dikatakan dirisik salah satu dari kelab liga tersebut...kelab mana itu belum di pastikan lagi...antara kelab2 bundesliga yang terkenal adalah seperti bayern munich dan schalke 04...gua pun sebenarnya tak berapa nak kenal kelab lain selain dua kelab nie ..tp gua yakin kalau lah jadi safee sali ke sana, konpem gua dengan lu orang boleh kenal semua kelab2 kat liga tu..kah3...gua harap yang benda nie akan menjadi kenyataan seterusnya safee sali akan menjulang nama negara di sana nanti..tetapi jangan terlalu berharap sebab benda nie tak confirm jadi ke tak..

bagi sapa2 yang tak kenal safee sali tu atau korang nak lebih mengenali beliau boleh klik wiki link kat sini!!...

wira malaysia!!!


nie sini pulak gua nak sertakan video berkenaan risikan tersebut...



video di petik dari astro arena...




2 comments:

Pak Pis said...

pembawa nama rakyat Malaysia...

suke aku dengar berite ni

Naim Sangkakelubi said...

harap2 jadi la dia ke sana...aminn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...