tabung duit gua

Tuesday 20 September 2011

gila snap!!

sejak darah photographer mengalir dalam badan gua nie, gua dah jadi tak senang duduk...gua mesti mau snap gambar jugak barang sepuluh dua supaya gua jiwa gua kembali tenang...keh3..bajet macam dah pakai dslr padahal takat kamera handset ja...tapi apa da hal....henset pun hanset la janji keluar gambar sudah...gua peduli apa...petang tadi walaupun hujan gua sempat jugak snap beberapa gambar untuk mengasah bakat yang ada dalam diri gua nie..haha..

keta member gua wan




yang nie pulak moto member gua asyran..plate moto dia jadi camtu sebab post moto guna ktmb..sebab tu gua ambik gambar belah kanan..nampak kurang cacat sket....gua memang dah lama panas dengan ktmb nie..

oooo..dia pakai ekzos besi rupanya..patut la bunyi dia pong pong pong...





kasut pun jadi...keh3..


yang kat bawah nie pulak gua try test effect negative..teringat time pakai kamera kodak dulu...



kucing kesayangan wan...kadang2 gua rimas jugak dengan kucing nie..tapi tak la sampai tahap nak free kick..haha..


p/s : gua kena beli kamera digital jugak nie gua rasa...sedih jugak rasa bila guna camera hanset ja..

1 comment:

ikhwan mahadzir said...

dok dengaq bising2 kat luar ingat kucing... tengok2 member dok snap... mmg gila snap... haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...