tabung duit gua

Wednesday, 14 September 2011

sekitar UTHM

disebabkan kelas gua pagi tadi tak dak jadi lepas selesai gua pekena roti canai, gua dengan member2 gua decide untuk lepak2 di libary...lepak kat libary??apa kejadah semua tu??tu laaa..lu orang tak tau...lepak libary la best...gua bukan skema..itu lu orang kena tau...yang lain lantak lu orang la nak cakap gua apa pun..gua hidangkan lu orang dengan gambar2 yang sempat gua snap kat libary...kamera handphone gua cuma 3.2mp...so lu orang jangan nak komplain kata gambar2 nie buruk macam cipan...

yang nie masjid baru universiti gua...belum siap sepenuhnya lagi....

yang nie pulak pintu masuk baru universiti gua...jalan dia tak bukak lagi...mungkin nak tunggu gua rasmi agaknya..

yang nie rak buku..tak kan gua nak kasi tau jugak..keh3..

nie buku yang gua belek2 kat libary tadi...gua pilih buku nie sebab ada banyak gambar...kadang2 boring jugak asyik baca saja...

buku nie member gua yang baca..mungkin dia teringin nak masuk TUDM agaknya...gua pun tak pasti...


p/s : bagi sapa2 yang masih tak tau tu, UTHM nie singkatan kepada Universiti Tun Hussien Onn Malaysia..bukan apa...sebab ada yang penah tanya UTHM tu kilang ke...kejadahnya kilang..kah3..

3 comments:

JalalRet said...

owh dok study dkt BP rupenya..(mcm knl je)..

kikiki

jalalret.blogspot.com

ape p0n tak b0leh# said...

jauh tol r masjid tu dr tsn..

Dzarief Zuhdi said...

dah dua taun x mlawat uthm.. bnyk plak construction.. dulu abang gua blaja situ.. gua UTM.. slalu gak turun BP.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...