tabung duit gua

Sunday 25 September 2011

gua dah ada Flickr!!

esok pagi gua ada kelas...tapi gua masih jugak lagi tak tido2..gua pun tak tahu kenapa...mungkin gua lebih suka tido dalam kelas agaknya...tapi setakat nie gua tak penah lagi tido dalam kelas...rasa2 gua la...haha...entry gua kali nie agak special sket sebab gua update pakai berukband member gua...mana pegi beruk gua?..beruk gua dah kena potong sebab tak bayar...nanti2 la gua bayar..gua sendiri pun pelik...tak kaya2 lagi ka si ananda krishnan tu sampai berukband gua pun dia nak potong!

gua sebenarnya nak kasi tau lu orang yang gua sekarang dah ada Flickr...mungkin ada yang dah tahu apa tu flickr dan mungkin ada yang belum tahu..yang dah tahu mungkin akan melebelkan gua sebagai ketinggalan zaman..ahh..gua peduli apa...tapi bagi yang belum tahu mungkin lu orang akan anggap gua hebat sebab ada flickr..kah3..flickr nie adalah tempat lu orang nak sharing2 gambar...lu orang boleh upload apa saja gambar yang lu orang suka kat dalam tu...lu orang jugak boleh usha gambar2 yang member2 lu orang upload dalam tu..

so sapa2 yang baca entry gua nie yang ada flickr tu boleh2 la add gua kat sini...gambar2 yang gua upload kat dalam tu bangang2 saja...tapi paling kurang bertambah jugak la aktiviti gua...keh3...

nie salah satu gambar yang ada kat flickr gua..


p/s : bagi gua setiap benda yang ada di sekeliling kita nie ada makna yang tersendiri...tapi bergantung kepada kita sendiri untuk mentafsirkannya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...