tabung duit gua

Saturday 3 September 2011

lelaki2 cantik!!

bila lu orang baca tajuk entry gua mesti ada sesetengah dari lu orang akan kata yang kata sifat yang gua gunakan untuk lelaki tu salah...sepatutnya gua kena guna hensem bukan cantik...tapi lu orang silap..memang lelaki2 cantik yang gua nk reveal kat lu orang hari nie..jadi gua nak semua orang duduk baik2 time lu orang tengok gambar2 kat bawah nie...yang mana yang tengah makan  kuih raya tu gua nasihatkan habeskan dulu yang dalam mulut tu...nanti takut tersembur orang sebelah...


lelaki cantik PERTAMA!!


yang kat atas nie nama dia Nong Poy Treechada...amacam?cantik ka hensem?kah3...





lelaki cantik ke-2


yang nie pulak nama dia Bell Nunita...gua penah tengok dia nie kat thailand idol tak silap gua...untuk kepastian lu orang try taip nama dia kat youtube..




lelaki cantik ke-3


lelaki nie nama dia Kiyoshi Sakurazuka


nasihat gua kepada lu orang berhati-hati lah bagi sesiapa yang sedang mencari calon isteri tu...zaman sekarang nie macam2 boleh terjadi...kalau payah sangat suruh mak lu orang je yang tolong carikan..konpem dapat pompuan..keh3..


p/s : kalau lu orang kurang percaya sila google sendiri nama2 yang gua bagi tu...

5 comments:

N'Craft said...

lagi comel dari perempuan sejati. T-T
tercabar tercabar..

Naim Sangkakelubi said...

tp mereka ttp lelaki di hati kami..jgn risau..keh3...

Gerek Basikal said...

pondan ke?

Naim Sangkakelubi said...

yup..amacam hensem tak?kah3..

Shazwan: said...

pergh.lawa nye.laki ke pompuan ni??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...