tabung duit gua

Friday, 16 September 2011

undilah!!jangan tidor!!

assalamualaikum...tolong jawab dulu salam gua....entry gua kali nie sebenarnya berkisarkan politik..pertama kali dalam riwayat gua dalam arena blogging nie gua sembang pasal politik...gua tengah cuak...peluh gua pun tengah menitis2 sekarang nie...arghhh!!!!gua tak nak kena tangkap...tapi gua kembali tenang sebab akta ISA dah dibubarkan baru2 nie...fuhhh...nasib baik...dapat jugak la gua sembang pasal politik kali nie..gua rasa semua orang tau kan apa itu ISA...tu bukan nama orang...itu lu orang kena tau...bagi yang nak maklumat lanjut lu orang google la sendiri..gua malas nak terangkan..

kita tolak tepi dulu pasal ISA...sebenarnya gua nak share dengan lu orang pasal satu video nie...video nie adalah video kempen mengundi...gua rasa pilihanraya negara kita pun dah nak dekat..lu orang sendiri pun boleh rasakan berdasarkan keadaan sekeliling lu orang...lu orang boleh tengok yang pemimpin2 semua mula turun padang...bukan turun padang pada main bola!..apa kejadah diorang semua nak main bola...lu orang layankan dulu video clip nie...banyak celebriti2 ada dalam video nie...

gua yakin video nie tak keluar dekat tv...keh3..

kat sini gua nak cakap yang gua bukan nak promote mana2 parti politik kat Malaysia nie.. tapi gua cuma nak promote lu orang supaya pegi mengundi bagi yang layak tu...besar tangggungjawab lu orang tu walaupun nampak ja mudah...bagi yang tak layak pulak jangan pulak gatal2 nak pegi mengundi...nanti dapat habuan jugak kt sana...

p/s : bagi yang layak tapi belum mendaftar tu cepat2 lah pegi daftar...gua dengar boleh daftar secara online sekarang..   

4 comments:

M Firdaus Mohd said...

der, lu punya umur berapa? haha, kecik lagi kan? ahhaha. :P

sangkakelubi said...

gua kalau pru taun dpn blh la gua undi...tapi kalau dia bt taun nie apakan daya gua..haha..

JalalRet said...

jom kita ramai2 pg ngundi

renjerkabloi said...

undi jgn xundi :) untuk negara kita yg tentukan hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...