tabung duit gua

Sunday, 18 September 2011

sangkakelubi photography

gua sekarang dah jadi photographer...gua snap gambar sana gua snap gambar sini..pendek kat memang macam profesional la kalau lu orang tengok gua ambik gambar...selalunya photographer2 guna dslr untuk tangkap gambar kan?tapi gua tidak...gua hanya perlukan camera henset saja untuk untuk tangkap gambar...

so petang tadi berbekalkan camera hanset yang berkeupayaan 3.2megapixel gua pergi shoot...gua ditemani member gua wan...dia punya camera hanset canggih sikit dari gua...tapi gua sikit pun tak menyerah kalah...gua tetap yakin yang camera henset gua mampu melakukannya..keh3...gua sebenarnya teringin nak beli camera digital satu sebab kalau nak beli dslr memang gua tak layak...jadi gua practice dulu tangan gua nie kasi hidup sket....kat bawah nie gambar2 yang gua tangkap petang tadi...gua just suka2 saja...











p/s : amacam?lu orang rasa gua ada bakat tak?

2 comments:

renjerkabloi said...

kalau dah ade dslr nti boleh la ikut renjer..bergambar ngn ikan hehehe... fuhh ade rezeki memiliki camera terbaik!!! aminnn :)

engine controller said...

this is best bro... kena bnyk jalan2 lg nih... biar gambar tak HD, tp gambar ada motif. mesti terbaik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...